Gislved-Bredaryd 12-2

Som rubriken lyder, det gick inte så bra på hemmamatchen mot Gislaved idag:/ Vi var lite rädda för särskilt en spelare. Jag började med att vara topp, det gick INTE bra. Jag var helt förvirrad och visste inte vad jag skulle vara någonstans och vad jag skulle göra. Men sen fick jag vara back och även fast jag var mittback, som jag inte är van vid, så kände jag mig VÄLDIGT mycket säkrare på vad jag skulle göra och så. Det här var sista matchen så vi ska ha en lagfest/avslutningsfest nästa måndag. Om en kvart börjar William Spetz program som jag absolut inte vill missa men jag kommer tillbaka imorn, mamma börjar jobba imon så jag ska vara hemma själv. Och snart är det höstlov och så. Men vi hörs!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0