Sjuk igen!

Och just därför blev det ingen bloggning igår. Fick jätteont i öronen natten till tisdag och då blev helt orkeslös igen. Så jag har varit hemma igår och idag. Gissa om det har varit tråkigt! Blir nog skola imon men först doktorn. En och en halv vecka i soffan är APTRÅKIGT! Ridlektion på fredag och om jag känner att jag inte orkar resten av ridlektionen kan jag (förhoppningsvis) ta det lite lugnare resten av ridlektionen. Ska prova kläder på Smålänningen på fredag också, till ett jättejippo med modeshow som dom ska ha. Så jag och Linnea ska dit och prova våra kläder. Ingen ledig tid på fredag alltså. Hoppas det blir en bra fredag då för annars kommer jag inte att klara mig.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0