Sjukt tråkigt påsklov

Varit sjuk måndag till onsdag så jag har haft ett SJUKT påsklov. Har varit väldigt trött torsdag fredag men har mest suttit i soffan och trött masat mig till toan ibland. Farmor fyllde sextio förra veckan så nu i helgen har vi yp varit på hajk 17 stycken för att fira farmor. Lite jobbigt att inte kunna göra så mycket men det var okej i alla fall. Några som har frågat hur jag mår och om vi kan följa varandra. Svar: Jag mår hyfsat och blir bara bättre. Jag vill jättegärna följa andra bloggar. Så om du "byta" bloggadress med mig så mejla din bloggadress till [email protected]. Märk mejlet med BLOGG. 

Kommer svara på frågor på onsdag så kom igen och fråga antingen via mejl eller kommentar.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0