1-1

Smålandsstenar gjorde ett mål i första halvlek. Dom var jättenära att göra fler mål men dom tog stolparna. Vilma gjorde ett mål till oss i andra halvlek och även där var Smålandsstenar nära att göra fler mål. Fanny hade målchans också men den gick över målet:(. Men vi lyckades ändå!:D Jag har sovit över hos Martina och Mathias inatt. Marta var där igår kväll också så vi gjorde skålar av pärlor. Pilligt men kul!:D Kunde dock inte koncentrera mig eftersom Hawaii Five-0 gick på tv:n;)
 
Ps. Jag har Instagram och eftersom jag oftast har mobilen med mig så är jag mer aktiv där än här på bloggen. Så du får gärna följa mig om du vill ha updatering lite oftare.Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0