Back on track!

Börjar med den här. Spelade match igår mot Taberg. Det gick väl inte så bra, 8-1 till Taberg. Men dom har spelat mycket längre än oss. Vilma "trillade"/"tacklades" så att hon landade på armen som vreds lite. Så hon sprang av planen så fort hon kunde och domarn blåste inte, vilket vi tycker att hon skulle gjort. Sen så blev det mål för Taberg när bollen egentligen hade kommit utanför målet och slagit i nätet så att det såg ut som att det blev mål. Men inget hål i nätet så... vi blev lite sura för det.
Ridskolan började i fredags, jättekul som vanligt. Jag hade Lukas, som jag blev jätteglad för, så att jag slapp skämma ut mig. Nya grupper.;) Har vart på Second Hand i Gnosjö med farmor. Vi hittade ett par skinnbyxor som vi sydde en skinnkjol av. Och en jätteskön, silvrig fotölj. Jättenöjd!:) Torsdax på torsdag.:D C Ya!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0