Tja!

Det var jättekul på fotbollsträningen igår. Vi spelade match med pyttesmå mål som stod i mitten av planen men vi hade fortfarande resten av planen att spela på, lite konstigt men kul!:D Peter rullade ut bollar åt oss och när jag tog i för att passa tillbaka bollen så fastnade dopparna i gräset. Typiskt mig^^,tvärstopp. Bollen rullade iväg ändå, men det går inte särskillt bra att kuta över planen^^. Jag ÄLSKAR att läsa. Och igår så hittade jag och mamma ett sätt att ladda ner böcker från internet till en app på Ipaden. Men nu när jag läst Klara nummer 3 och 4 så finns ju såklart inte resten av dom. Bara 1,2,3 och 4! Jag blir GALEN!!!
Passar på att tipsa om en blogg också:
http://powerpony.blogg.se/ Ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0