Beachvolleyboll

Det var jättekul och jag skaffade några nya kompisar:). På måndagen så lärde vi oss bagger och fingerslag, såklart. Det var jättekul och Ulrik, våran tränare som tränar herrlandslaget, var jättebra och ganska rolig:D Träffade Ellen, Alma, Ellen och Paulina där och dom var jätteroliga och snälla<3 På onsdagen ville jag mest gå där i från för att det var en kille som satt och grävde i sanden och höll på att ta bort sand ur sin keps så jag blev galen på honom, men en tjej (som jag blev kompis med) var där så jag stannade;) På fredagen, sista dagen, var det några andra där som jag inte sett innan men det gick bra, jag hade några tjejer i mitt lag i alla fall!;) Jättekul somsagt och jag längtar till nästa år;)
 
Ps. Julle hittade en femtiolapp i omklädningsrummet vid Anneberg och av den blev det Pringles och Kexchoklad;).Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0