Sorry!

Sorry för bad update igår men kände inte för att sitta i 10 minuter klockan 20.00 och vänta på att datorn ska sättas igång för att jag ska lägga ut två bilder och skriva om 20 minuter när det inte hände så mycket förutom att jag skrittade runt på en häst. Men nu ska jag i alla fall göra det. Jag red barbacka och hela familjen skulle med så Hugo skulle såklart också rida. Vi tog vägen i skogen som vanligt, Hugo red först och jag red på hemvägen. Dom har värkat Dynamits hovar och ändå busade han inte. Yes!;) Och han gapade när jag skulle tränsa honom!:) Så det gick ganska fort så Julia hann till Gislaved till halv åtta.
Haha, lite stor grimma men han är söt i alla fall!:D
Såhär ser man ut idag. Shorts, linne, flätor och tofs.
Såhär ser tofsen och ena flätan ut. Gjort flätorna och tofsen själv. Blev sådär men det funkar!;)
 
Farmor och farfar är här och äter så bäst jag skyndar!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0