Tja, tja, tja, tja, TJA!!!

Vet, konstig rubrik men jag "måste" börja säga "Tja". Vet inte varför men jag stör mig på att jag säger "Hej" och sen säger den andra personen "Tjenare" eller "´Tja". Men vi får se hur det går^^. Men innan sommaren är slut ska har lärt mig att säga "Tja" eller "Tjenare" så att jag slipper tänka på det hela tiden^^:).
 
Pappa och Hugo ska till ett bilmuseum i Rydaholm i eftermiddag så jag, mamma och Algot ska in till stan. Men mamma tror att det bara är Eco och Stadium som har öppet då. Men Eco har typ allt möjligt utom kläder.:) Kanske köper nåt på hästavdelningen, vi får se.;) Ska blogga om beachvolleybollen också, så bäst jag gör det sen eller imon. Ha en bra dag!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0