Ullared!

Jag glömmer alltid något när jag skriver ett inlägg och igår glömde jag, såklart, att skriva att jag skulle till Ullared idag. Kom på det igår när jag skulle gå och lägga mig och jag hann inte sätta på datorn och blogga idag på morgonen. På Gekås idag köpte jag en långärmad tröja som jag drar upp till armväcken. Och en svart pike att ha till stallet. Skitnöjd med inköpen. Var vid anneberg och badade lite innan, det har varit jättevarmt i Ullared och det var fortfarande varmt när vi kom hem, så det var skönt att svalka sig lite;-)!
 
Såklart glömde jag att det blir snedbild om jag vänder på kameran. Lite för stor pike men, man växer ju!;-)
Säger som Nellie. Jag kommer bo i denna outfiten resten av sommarn!;-)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0