Antar att det är bäst jag bloggar nu!:)

Nu har jag bestämt mig för att ha kvar bloggen men jag bloggar kanske inte varje dag men jag försöker att blogga så ofta jag kan. Ska kolla om det finns nån app på Google Play som jag kan blogga ifrån. Då skulle jag kunna blogga oftare eftersom jag oftast har mobilen med mig när jag ska nånstans. Funderar på att byta header också men får nog vänta till nästa månad eller nåt när jag har lite mer pengar. Idag har jag kollat på film, "Dreamer". En av mina favoritfilmer. Jag har bakat bananmuffins och nu är farmor och farfar här.:) Imon efter maten (tror jag), åker jag, mamma, Hugo, Algot och mormor (tror mormor ska åka med oss), ner till Gullbranna för att jag, mamma, pappa, Hugo och Fam. Davidsson (Ebba, Moa, Katti, Krister och Leo) ska på Diggiloo i Halmstad på lördag. :D Stannar i Gullbranna till söndag tror jag. Ska försöka göra ett inställt men har aldrig gjort det innan så jag vet inte riktigt hur det går men det ska nog gå. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0