Hem, ljuva hem!

Kom hem innan vid klockan 4 ungefär. Vart skitkul på Legoland. Det roligaste var nog en berg-och-dalbana som hette X-plorer. Först kom det en ganska brant backe som svängde, så tåget la sig ner på sidan i alla svängar för att dom lutade alltid mycket åt sidan. Sen åkte man in i ett berg, där fanns det typ en skärm med två legogubbar på som typ hackade i is. Och den isklossen som repet satt fast i lossnade. Och då så blev det typ nån slags "fritt fall" så tåget föll typ 3-4 meter. Skitkul! Vi "åkte" en grej som hette robotarna också och man satt på en robotarm som gjorde rörelser så att man kunde komma upp och ner, på sidan, på rygg och alltihop. Jag valde aldrig upp och ner för jag är ganska feg men det var jättekul att åka dom. Här kommer lite bilder.
 
 
Gunnar!!!
 
 
 
 
 
Jag tog massor med andra bilder på miniatyrhusen i lego men tyckte inte att jag behöver visa dom. Alla ser ungefär likadana ut.
Måste visa en båt. Och nån typ av höghus eller skyskrapa, jag vet inte vad det är.
 
 
Imon ska vi till Baståsen på kvällen och på tisdag är det juniorläger till onsdag. På lördag ska vi gå på Diggiloo. Tagga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0