MIna vänner

Mina vänner är SÅ otroligt VIKTIGA för mig. Det är nånting jag ABSOLUT inte skulle klara mig utan. Om jag inte skulle ha mina vänner skulle t.ex. inte gilla seedway, inte spela fotboll, inte åkt toaletten i Ljungby o.s.v. för det är dom som har peppat mig att t.ex. åka toaletten i Ljungby vilket jag är SÅ otroligt glad för att dom gjorde. Jag skulle inte gilla seedway för jag har aldrig ens haft en tanke på att åka och kolla på det, för när jag har sett det på tv så har det bara varit nåt som dom kör runt, runt, runt i. Men sen sa Alice att det faktiskt var skitkul att kolla på det. Så när jag åkte och kollade på det var det faktiskt skitkul. Utan mina vänner vore mitt liv astråkigt. Vänner är det bästa man kan ha, ta vara på dom.

Om någon av dom sviker dig, är det inte din förlust. Det är deras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0