Musik

Musik är nåt jag ABSOLUT inte kan leva utan. Jag älskar musik. Musik och hästar är nåt jag ABSOLUT inte kan klara mig utan. Det är olika grejer som gör att jag fastnar för en låt. Ibland bara klickar det och ibland lyssnar jag några gånger på den, börja kunna det bästa av texten utantill och börjar gilla den. Jag lyssnar BARA på musiken och jag lyssnar på många olika, om jag hittar en musikvideo på You Tube som jag inte känner igen, lyssnar jag på den, ibland gillar jag den och ibland får jag panik bara av att lyssna på det. Jag försöker lyssna på så mycket som möjligt som mina kompisar eller nån annan bloggare tippsar om. Ibland är det helt utanför min värld hur nån kan gilla det och ibland hur nån kan hata det. Men man har olika musikstil, som en del inte fattar. En del tycker att Eric Saade är skitsnygg och därför gillar dom honom och hans låtar och går på så många av hans konserter som möjligt. Andra gillar hans musik/låtar och bryr sig inte ett dugg om han är "skitsnygg" eller "mindre snygg", eller bara kollar inte på honom utan lyssnar bara på musiken. Sån är jag. Jag lyssnar på texten och melodin, kollar kollar på numret/dansen (om det är med nån), och bedömmer låten ut efter det, inte om artisten är snygg eller inte för det spelar ABSOLUT ingen roll för mig. 

Dom här låtarna tycker jag är bra, det finns många fler men det får inte plats och jag kommer inte på alla heller.

Ps. Jag säger att den som tycker att Eric Saade eller nån annan/några andra är snygga och gillar deras låtar är dumma i huvudet, bara att den tycker det kanske ska tänka efter lite om man verkligen gillar låtarna eller bara "gillar" dom för att artisten är snygg.Ds

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha, men det är några saker till som jag ska ge dig som du inte vet så det blir lite överraskning egalefall :D <3

2012-06-03 @ 13:19:39
URL: http://ponnybrudern.blogg.se/
Postat av: Alice

Hehe, aa! Evert älskar sitt täcke även om det kanske är lite för litet ;D <3

2012-06-03 @ 13:40:47
URL: http://ponnybrudern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0