Bla, bla, bla, bla, bla, bla...

...Vet inte vad jag ska skriva för rubrik så det blev Bla, bla, bla, bla, bla, bla. Jaja. Hann inte skriva så mycket igår men vi fick resultaten från kängurumattetävlingen och jag var bäst av tjejerna och jag trodde att jag typ skulle komma på tredjeplats om jag fick ett diplom. Trodde absolut att Alice skulle bli bäst av tjejerna men det blev hon inte. Hon kom tvåa. Förra året kom hon etta och jag tvåa, det skiljde ett poäng men nu kom ju jag etta och hon tvåa och det skiljde två poäng. Blev inte bäst i klassen för bästa killen fick ett poäng mer än vad jag fick. Jag fick femtiofem poäng. Nu klockan fem är det Xl och jag pallar inte cykla i det här vädret, det är sååå TRÅKIGT! Men tyvärr inget att göra åt. Måste nog cykla nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0