Lukas och Lewis

Det var tänkt att jag skulle ha Lewis idag men Leila var inte där så då sa jag till mamma att jag ville ha Lukas och då hörde Linda det och sa att jag fick ta Lukas så kunde Lewis vila till hopplektionen. Så det blev stor häst i stället för B-ponny. Han var väl lite pigg när vi skulle galoppera och sen resten av lektionen så jag trodde armarna skulle gå av men tror ni han lyssnade på mig när jag ville att han skulle sakta av? Nej. Så när hästarna fick skritta på långa tyglar så släppte jag både stigbyglar och tyglar och la mig ner på halsen för jag orkade inte hålla tyglarna knappt. Nästa vecka är det sportlov så det är ingen ridning men teori så jag ska åka på det på onsdag klockan fem. Kul! På onsdag är det även "öppet hus" i församlingshemmet så jag och några kompisar ska dit, också lyckas vi förhoppningsvis få med killarna också.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0