My bloggweekend

Fick Zimsa idag på ridsolan och hon var jättesnäll och böjde inte ner huvudet. Först red vi ut lite eftersom det var runt 17 grader varmt. När vi kom tillbaka till ridhuset så skulle vi trava över bommar på ena långsidan och på andra fick vi galoppera om vi ville. Men jag fick inte galoppera för att jag skulle komma för nära dom som var framför då eftersom jag red häst och inte ponny. Synd att inte få göra det när man vill det. Barnkörläger imon och jag tror inte jag kan blogga någonstans när vi är där. På lördagen tror jag inte att jag hinner blogga innan vi ska vara vid missionskyrkan och hämta dom som ska med till Stockaryd. På söndag ska jag försöka att hinna blogga om helgen. Ha en trvlig helg också ses vi på söndag. Nu ska jag packa för imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0