Vet

Ja, jag VET att jag inte har skrivit på två dagar men i måndags så var jag trött efter barnkörlägret så jag gick inte på dansen för annars skulle jag inte ha kommit hem sen. Igår så dushade jag inte när mamma sa det så jag fick inte gå utanför rummet resten av kvällen. Men nu har jag duschat. Vi skramlade bössor idag på Juniorerna och det var jättekul. Det gick jättebra, vi fick ihop över ett tusen kronor. Vi stod i en timma så, inte så dåligt, enligt mig och dom andra. Imon har jag ingen matte på morgonen för att sexorna har internationella prov så vi ska kolla på Mio min Mio i stället. För vi har läst den boken så nu ska vi bara kolla på filmen också. På fredag är det ridskola som vanligt och på lördag ska jag förhoppningsvis rida Velicia också fyller Hugo år. På söndag ska jag sjunga med Martina och sen ska vi fira Hugo och mamma. Nu blirre Gabba Gabba och kvällsmat. Good Night!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0