Yezzz...

...Jag har har inte bloggat på jättelänge men det på grund av att vi har varit i gullbranna sen i onsdags kväll till lördag förmiddag, så missade ridningen i fredags, dåligt.:( Där firade mormor och morfar, Martina och Mathias, Matilda och Mobin och Johan och Marta, mig. Det som jag fick av dom har ni redan sett (två av sakerna fick jag av farmor och farfar). Ella och Ester var här i helgen så jag var med dom. Vi hade vattenkrig, det blev typ jag och Ella mot Ester. I söndags var det ju fotbollsträning och det gick jättebra fast man fick ont i huvudet eftersom det var typ 21-25 grader varmt. Måndag idag och vanlig skoldag. Dans idag, längesen nu men vi kom ihåg dansen hyfsat bra i alla fall.;) Bakade bananmuffins, blev inte som dom brukade eftersom vi inte hade nån bikarbonat men mamma trodde inte att det gjorde nåt. Men det gjorde det, men dom blev ganska okej i alla fall. Imon ska vi cykla till Forsheda med skolan (bara 4:an). Vi ska kolla vilka vägar vi ska cykla när vi ska cykla klassikern. Första året.



Kram Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0